Vi söker en kundansvarig säljare

Non-profit Rekrytering & Bemanning är en nytänkande aktör på marknaden som fokuserar på mångfald och tar tillvara på kompetenser från hela världen. Vi är en del av den ideella föreningen Skyddsvärnet och söker nu en säljare som vill ha kontakt med företag och hitta samarbetspartners.

Vi letar efter dig som är driven och brinner för försäljning. Du kommer arbeta med försäljning av rekryterings- och bemanningstjänster inom flertalet tjänsteområden. Du kommer arbeta med hela säljprocessen, från prospekt till avslut och uppföljning.

För att passa för tjänsten tror vi att du arbetat något år som säljare och nu vill vidare i karriären. Du är bekväm med telefon som verktyg och är inte rädd för att ta möten- öga mot öga och via telefon. Vi söker dig som är en tävlingsmänniska med resultat i fokus. Vi vill hitta rätt person för tjänsten – inte rätt CV. Du kommer att växa in i rollen och ha hand om dina egna kunder.

Läs mer och ansök